dinsdag 8 augustus 2017

~ HET PARADIJS ~






 ~ Het Paradijs ~

Ik laat me rustig meedeinen op de golven, de golven van chaos die overal om me heen zijn. Me gedragen voelen door het water, door de stroming en weten dat er voor me gezorgd wordt ook al voelt het soms heel onzeker  en lijken de golven me te verzwelgen, diep in mijn hart weet ik dat deze golf bijna de kust nadert van een nieuw begin….waar het straalt van Liefde, waar WelZijn voor Iedereen is, waar ik me omarmt voel, tjonge wat verlangt Mijn Hart naar een oneindige stroom van Liefde! Zowel geven als ontvangen <3


Dus hoge golven beuken op de kuststrook en met een luid lawaai komt de golf aan land…Het Paradijs kan beginnen, rijkelijk vloeien ze binnen, mooie Wakkere Zielen die klaar zijn om de Onsterfelijkheid te omarmen, hun missie weten en afgestemd zijn op de Bron, van waaruit ze Zijn..er wordt veel gelachen en er heerst zo’n Samengaan, dat maakt dat er een enorm Veld van Licht ontstaat, omdat zij Samen komen. Ze versmelten tot één groot Licht! Ik voel me ook opgenomen in dit Veld en voel dat het trilt als een groot Hologram,  het voelt heel ruim en vrij! Alles in me zegt Ja tegen dit SamenGaan. 

Onvoorwaardelijke Liefde, Janneke