woensdag 14 februari 2018

Ascensie journaal DINSDAG 13 FEBRUARI 2018 Marjolein Ingrid Soulpursang

Ascensie journaal
DINSDAG 13 FEBRUARI 2018



DE HOGE STIJGING VAN GISTEREN WEET ZICH AAN TE HOUDEN!! VANDAAG IS ER 2300 % BIJGEKOMEN
Wat een rollercoaster, wat een volledige ontsluiting!
We worden door elkaar geschud, op de kop gehouden en heen en weer gedraaid als een overvolle wasmachine.


Eerlijkheid naar jezelf toe is nu noodzaak geworden. Geen mooi praterij, geen compenseren van je ware aard en gevoelens door maar weer flink te zijn, positief doen terwijl je je doodellendig voelt van alle zwaarte die naar boven wordt getrokken via je voetzolen en vele generaties en levens loswoelt. We maken zelfs drama van vorige generaties door via ons fysiek lichaam om te verwijderen. Dat is geen eitje! Wat een klus om al die karma in te lossen en door de diepe eenzame en verlaten hel heen te gaan. Soms heb ik het gevoel dat ik een doodskleed over me heen heb aangekregen; een zware deken van overledenen en ik voel me eronder geplet worden. Dit is geen gewone griep, dit is een zuivering van vele vele levens en voorouderlijke lijnen die leefden vanuit 3D.

Nu ben ik eens tot op de bodem van mijn wezen eerlijk naar mezelf toe en zeg en gil; het is genoeg geweest, help me eruit!

Ik heb genoeg gedragen, geleden, flink geweest, dapper geweest, blijven glimlachen, en vooral POSITIEF geweest, altijd maar positief vanuit mijn hoofd geweest, positief denken=hoofd=ego, ipv voelen, nu VOEL ik en ga dwars door de dood ahw heen, een zware negatieve modderstroom die helemaal over me heen ligt en me omgeeft. Ik kan alleen maar negatief denken en negatief reageren vanuit mijn wezen want ALLES wil eruit, ook niet mooie, het niet lieve, niet zoete.... Alle kanalen van de omringende organen spugen ahw hun gal in die hoofdstroom en die zit nu POTVOL en VERSTOPT zoals bij een griep!

Hoe ontdoe ik me dan van die verstopping? lijdzaam zijn, slachtoffer zijn, arme ik misschien? Heel zielig zijn en het gevoel hebben dat je langzaam dood aan het gaan bent en dan opeens een laaiende woestheid; ZO ZAT ERVANNNNN...schreeuw ik...ZO ONGELOOFLIJK ZAT ERVAN, dag in en dag uit, weken en maandenlang je ziek en uitgeteld voelen, aan de zijlijn vh leven staan en toekijken hoe de omgeving in jouw ogen gewoon doorleeft, hoe kunnen ze dat vraag je jezelf af? Hebben zij dan geen last?

Waarom ik? Is het niet genoeg geweest? Houd het nooit eens op, komt er ooit een fijne dag zonder deze zware jas?
Heb ik het niet verdiend, me genoeg bewezen, zoet geweest, niet geklaagd en alle ellende moedig aanvaard?

En door heel eerlijk te zijn naar jezelf -en spreek het vooral hardop uit desnoods scheldend en schreeuwend- dan komt de energiestroming weer op gang en niet als je je GROOT en POSITIEF blijft houden=ego=hoofd=angst voor afkeuring en afwijzing!

Want je lichaam is als een kind van 5 jaar oud en wil gezien en gehoord worden en als het gehoord wordt dan merk je dat aan je lichaam want dan wordt hij rustig! Ons ego=hoofd wil positief denken en positief zijn en ons lichaam wil eerlijkheid en kwetsbaarheid.

Dat mag ik inzien vandaag terwijl alles potdicht zit in iedere holte van mijn lichaam, overal waar maar even ruimte is gekomen daar stroomt nu de bagger naartoe. Flink zijn helpt niet maar oprecht zijn en eerlijk in alle rauwheid. Dan komen er grote stromen onderdrukte energie van vele voorouderlijke lijnen vrij pfffffffffffffffffffffffff.

Geeft weer veel vibrationele klachten, druk op je kruin, voorhoofd, neusholte, bijholten, druk achterhoofdsgat, slijm, snotterig, keelgebied klachten, spierpijnen, borst klachten, benauwdheid, hartritme stoornissen,maagklachten, misselijk, obstipatie of diarree, emotionele aanvallen tot momenten van...laat mij maar dood gaan heb ik rust..., benen moe en verkrampingen incl, voeten, kapotte nagels, scheurtjes oiv immense detoxen, huidaandoeningen, acne, haaruitval in bossen soms , hevige pms en menstruatie, emotioneel gek worden of even doordraaien etc etc. Af en toe de boel kort en klein willen slaan.

Zelf heb ik bovenstaande klachten allemaal doorgemaakt en nog steeds! Nieuwe haren komen terug en geen grijze meer!!!!, nagels komen nieuw ervoor terug etc.

Ons hart wordt momenteel gehealed van alle oude pijn en verdriet [ opent je thymus en het oude zeer stroomt eruit, zit vlak onder je borstbeen]] oiv de enorme hoge lichtfrequentie"s die alleen nu nog maar toenemen! Dit geeft klachten rond je hartchakra en je circulatie bv ijskoude vingertoppen, bevroren gevoelens= circulatie, voortdurend rillen en trillen, beven, schudden, enorme onrust, denken-doen-opgejaagd je voelen, hart-fladderen en ritmestoornissen door het openen van je hartchakra incl. de berg emoties die lang onderdrukt waren en er nu uitkomen als een alles overspoelende vloedgolf en je af en toe buiten zinnen kunt raken zo heftig, dat is oke want daardoor doorbreek je de energieblokkades die soms keihard zijn oiv opslag zoutkristallen in de ragfijne zenuwkanaaltjes. Hevige griepklachten oftewel vibrationele griep.

Alsof een verstopte rioolbuis opeens weer open gaat en jarenlange shit eruit stroomt oftewel vervuild vies brak water de lymfestroom die ooit niet verder kwam dan de 3e dimensie en nu de hogere dimensie bereikt.

Geef je over aan de hoge frequenties en pas je aan!

Marjolein Ingrid Soulpursang