zondag 15 april 2018

Kosmische energie update ZONDAG 15 APRIL 2018 ~ Marjolein Ingrid Soulpursang

Kosmische energie update
ZONDAG 15 APRIL 2018

VANDAAG OPNIEUW EEN MEGA OPBOUW VAN DE TSUNAMIWAND VAN LICHTFREQUENTIES!!!!!!!

Hemelshoog zijn de golven van electro-magnetische stromingen die via onze kruin binnenkomen en door ons hart heengolven =ecg om zich weer te verbinden met de hartslag van moeder aarde oftewel de Schumann resonantie. Dit kan dus ook eerst verstoringen geven als hartkloppingen, hartritmestoornissen, overslaan van het hart door het zich opnieuw openen en aanpassen aan dit ritme. Je opeens opgejaagd voelen of heel nerveus, of juist heel passief en uitgeput. Het helpt om goed je mineralenhuishouding nu op peil te houden! Naar behoefte bouillon en mineraalwater of tomaten [natrium en kalium-ionen]


Alles wordt weer opnieuw afgestemd en geeft dus tijdelijke onregelmatigheden in het bioritme oftewel levensritme.
Het geeft stukjes bij beetjes warmte vrij die mn mijn linkerarm en linkerhand doen gloeien.

Symptomen die ik persoonlijk nu ervaar;
Bij mij stroomt onophoudelijk snot uit mijn neus en tranende ogen alsof alle zenuwkanalen gezuiverd worden. Vermoeidheid en zware benen wat vraagt om een slakkengangetje. Oud zeer wordt nu voortdurend getriggerd bij het minste of geringste. Tegelijkertijd voel ik hoe de energiebanen aan de voorkant van mijn lichaam steeds verder opengaan=yin kant en ik steeds gevoeliger wordt.

Hierbij trek ik oude aarde energie omhoog die letterlijk er aan de voorkant weer uitstromen via mijn ogen en neus= de gestagneerde en onderdrukte troep komt zo vrij om voorgoed opgeruimd te worden. De Nervus Vagus links [NV] laat veel spanningen los en dat geeft samengeknepen keel, kaken en tanden pijn, niet uit mijn woorden komen, aangezichtspijn mn linkerkant van mijn gezicht soms zwellingen en uitslag, darmklachten en spijsverteringsklachten.

De NV stond immers op de overlevingsstand oftewel de automatische piloot van vechten of vluchten. Deze motorische zenuw laat nu vele oude patronen vrij door spanningen los te laten mn vd darmen dmv opgehoopte koolzuurgassen. Bovenop de longtoppen ligt veel darmweefsel waar spanningen zitten nog uit de kindertijd=oud zeer triggerpoints dus en we ons letterlijk inhielden.

Tevens schedelpijn door het in en uitzetten van het sacro craniaal ritme, het voelt alsof alle botjes en schedelplaten een beetje uit elkaar gerekt worden waardoor het vloeibare licht=liqour weer kan doorstromen. Druk op het 3e oog, wazig zien, fel licht niet kunnen verdragen, gevoel of ik in 2 werelden tegelijkertijd ben en loop. Gigantische geheugenstoornissen= letterlijk niets meer vasthouden!

Af en toe ervaar ik al een gloeiende warmte door mijn linker arm-en -hand gaan. Verder relaxen, hoofd leeg en de boel de boel!

Het verreist steeds aanpassing van ons lichaam aan deze nieuwe en hoge lichtfrequenties!

Marjolein Ingrid Soulpursang.